Blog

welkom Dropbox

belangrijke mededeling
belangrijke mededeling
Onlangs besliste GoogleDrive dat hun onbeperkte opslag niet meer onbeperkt zal blijven.
 
Daarom hebben we beslist om de samenwerking stop te zetten en alles over te plaatsen naar DROPBOX
 
Het overzetten gebeurd momenteel en zal enkele dagen in beslag nemen.
 
Klanten die een link hebben naar GoogleDrive naar hun bestanden zullen deze normaam momenteel niet kunnen gebruiken.
Geen paniek echter, alles gaat u binnenkort kunnen terugvinden op Dropbox.
Enkel uw nieuwe link aanvragen aan ons : info@promofoto.eu
 
Onze excuses voor deze veranderingen buiten onze wil, doch we wensen onze klanten steeds een optimale service aanbieden

Win een Minerva fiets

betaalbare bedrijfsfotografie productshoots product fotograferen
  • te winnen dames-fiets voor ALLE klanten 2021 en 2022
update 27 juli 2020 :
Door COVID-19 zijn meer dan de helft van onze opdrachten in 2021 verplaatst. Om het fair te houden voor alle klanten,
wordt deze fiets verloot over de klanten van 2020 en 2021
 
  • Trekking op 10.1.2022 – Live te volgen via streaming op onze Facebook
  • factuurnummer is uw deelnemingsnummer – enkel geldig voor betaalde facturen
  • er wordt slechts een factuur opgemaakt per project, uitzondering hiervan contracten waar ook een voorschotfactuur wordt opgemaakt. bvb waardebonnen kunnen niet als aparte facturen opgemaakt worden indien voor zelfde klant/familie/adres. Dit is geen opschortende opsomming
  • niet cumuleerbaar met andere acties
  • Fiets af te halen ons adres – Griekenlandlaan 8 te Zwevegem binnen de 30 dagen na trekking. Bij niet afhaling verzaakt men aan de prijs
  • kleur/uitvoering nog door PROMOFOTO te bepalen – kan eventueel vervangen worden door fiets zelfde prijs/type
  • fiets wordt voorzien van kleine promotiesticker – op te laten gedurende 1 jaar
  • foto’s uitreiking mogen gepubliceerd worden
  • niet in te wisselen voor een geldprijs en/of andere model
  • aan onze algemene verkoopsvoorwaarden
promofoto wowfoto win een minervafiets. Actie voor onze klanten

WOWWOW Promofoto

WOWWOW logo
WOWWOW logo
Onze firma is snel groeiend.

Daarom werd alles gegroepeerd onder een naam : WoWWoW Promofoto bv

  • Promofoto : voor alle professionele fotografie
  • WoWfoto: voor alle particuliere shoots
  • WoWvideo : voor alle videofoons zowel privé als particulier
  • WoWcartoon : uw cartoon op maat
  • WoWGraphics : voor alle uw grafische ontwerpen
Een enorme service onder één dak.
Waar service belangrijk is!

WoWWoW promofoto nummerplaat WoWcartoon WoWfoto WoWvideo huwelijk portret bedrijfsfotografie sunlight I68 mobilhome camper international Photographers beroepsfotograaf Zwevegem belgium Griekenlandlaan 

VOLG WOWWOW ook op Facebook

wowwow cover

NIEUW! Fotobewerking van u genomen foto’s

verwerking van uw foto's
verwerking van uw foto's
JE FOTO’S laten verwerken tot een prachtig geheel?
Iedereen kent het? Geen tijd om alles op één moment door een fotograaf te laten fotograferen.
Dan maar zelf een foto nemen en zo plaatsen…
Resultaat. Iedere foto andere achtergrond of kleur – en zo geen professionele uitstraling.

Dan hebben we nu de oplossing!

 

 

 

 

 

 

 

 

U levert ons uw foto aan via mail, dropbox, GoogleDrive enz. Min. kwaliteit 500Kb
Wij bewerken uw foto :
  • scherper, helderder maken en kwaliteit verbeteren (een foto tot 5x groter)
  • we kunnen deze op gewenste resolutie aanleveren
  • indien gewenst plaatsen wij deze allemaal op dezelfde kleur achtergrond
  • we leveren u alle foto’s aan via GoogleDrive of Dropbox
 
Geschikt voor :
  • alle foto’s sociale media
  • alle foto’s webshop enz
  • we verwerken ook zelf genomen foto tot een Kerstkaart enz.
 
Vraag uw offerte!

 

shoots & reservaties in corona-tijd

covid
fotograaf corona
Update 25 september 2020
 
 

Update geldig vanaf 9 juni 2021

Na advies kunnen volgende besluiten nav MB:

B2B is geen probleem onder de geldende voorwaarden

Wat betreft de shoots naar particulieren is dit vanaf 11/3 als volgt voor ons : 

Welke regels zijn er nu gewijzigd?

  • Er mogen meerdere personen in de studio aanwezig zijn. Je bent dus in de studio niet langer gebonden aan die regel ‘1 klant per 10 m²’. Let wel: die afwijking is niet onbeperkt: het moet gaan om:
    • Personen die onder hetzelfde dak wonen
    • Personen die elkaars knuffelcontact zijn
    • Kinderen tot en met 12 jaar
  • Ook als je geen anderhalve meter kan garanderen, mag je toch werken. Dus bijvoorbeeld newborn is nu zonder twijfel toegelaten.
  • Buitenshuis op het openbaar domein mag je met 9 personen in open lucht tegelijk mogen fotograferen – we wachten op verdere richtlijnen voor vanaf 9 juni. Privé zouden we dan ook terug shoots mogen doen.
Gelet op het feit dat de studio iedere keer dient ontsmet te worden, alsook we in onze studio alsook de bijhorende tuin volledig heraanleggen hebben we besloten geen studioshoots in te plannen voor 16 augustus
 
  • Voor alle shoots en klanten geldt dat mondmasker de hele tijd gedragen moeten worden (dus ook tijdens poses voorbereiden), en enkel op moment van opname af mogen.

 Wel goed nieuws is er op vlak van huwelijksceremonies

 
Stap 1: trouwen in openlucht vanaf 8/5
 
  • Technisch gezien maakt men vanaf 8 mei geen verschil (meer) tussen een open terras van een restaurant, café of feestzaal. Alles valt onder ‘horeca’, en de geldende regels zijn die van het horecaprotocol.

    Trouwen jullie dus in een feest- of receptiezaal? Dan mogen jullie daar jullie gasten ontvangen. Voor je tafelindeling is het volgende belangrijk:

    • De tafels moeten zo worden geplaatst dat een afstand van minstens 1,5 meter tussen de tafelgezelschappen wordt gegarandeerd. Het is niet mogelijk om een plexiglazen wand te gebruiken om deze afstand te verkleinen.
    • Een maximum van vier personen per tafel is toegestaan. Een huishouden mag ongeacht zijn grootte wel een tafel delen.
    • Elke persoon moet aan zijn eigen tafel blijven zitten en er is geen enkele bediening aan de bar toegestaan.
    • Er moet minstens één volledige zijde van het terras ten allen tijde geopend zijn en er dient voldoende ventilatie aanwezig te zijn.
    • Dranken en maaltijden dienen verplicht buiten te worden geconsumeerd.
    • De gasten mogen enkel naar binnen voor occasioneel en kortstondig gebruik te maken van de sanitaire voorzieningen.
    • Zowel de gasten als het personeel dragen een mondmasker of elk ander alternatief in stof, tenzij gedurende het eten, drinken of aan tafel zitten.
    • De openingsuren van de open terrassen zijn beperkt van 08.00 uur tot 22.00 uur.
    • Het geluidsniveau mag 80 decibels niet overschrijden.

    Het is niet onbelangrijk om rekening te houden met het feit dat alles in openlucht dient plaats te vinden. Minstens één zijde van je terras dient volledig open te zijn, voor een optimale luchtcirculatie.

    Stap 2: perspectief tot einde COVID-pandemie
  • Valt je huwelijk na 9 juni 2021, dan kun je ook binnen feestvieren met een maximum van 50 personen. Je eredienst & huwelijksceremonie kan vanaf 9 juni met 100 gasten binnen en 200 gasten buiten. 
  • Is je huwelijk gepland op 1 juli 2021 of later, dan kan je nog steeds genieten van een onbeperkt aantal gasten, weliswaar in de buitenlucht. Binnen gaat men een stapje verder en kan je met een maximum van 100 gasten genieten van jullie mooiste dag. Erediensten & huwelijksceremonies kunnen vanaf 1 juli met 200 mensen binnen en met 400 buiten.

    Vanaf 30 juli 2021 mag je maximaal 250 personen uitnodigen om je huwelijk mee te vieren. In openlucht blijft het onbeperkte aantal gasten nog steeds gelden.

    Indien alles verloopt zoals gepland, moeten we ons vanaf 1 september 2021 stilaan in het ‘rijk der vrijheid’ bevinden. De laatste beperkingen op erediensten & huwelijken worden dan opgeheven. Voor feesten en recepties gelden dan evenmin regels over het maximale aantal aanwezigen.

    Belangrijk! Bij alle bovenstaande situaties dienen we steeds volgens het protocol van de horeca te volgen.

    Horecaregels

    Maximum 4 personen (of meer indien samenwonenden) mogen samen aan een tafel zitten. De afstand tussen zittenden aan een verschillende tafel moet minimum 1,5 meter bedragen. Voor wie niet zit aan tafel is overal een neus/mondkapje verplicht (bv. om naar toilet te gaan).

    Het geluidsniveau mag 80 decibels niet overschrijden. Dat is het niveau van zachte achtergrondmuziek. Een groep pratende aanwezigen overstemt dan nog. Staande recepties en dansfeesten zijn nog niet toegelaten.

    Zomerplan

    Indien alles volgens plan verloopt (cijfers, vaccinaties) dan heropent vanaf woensdag 9 juni de horeca binnen tussen 8 uur en 22 uur (buiten tot 23:30 uur). Recepties/diners binnen mogen dan tot maximum 50 personen. Steeds gelden de huidige horecaregels.

    Vanaf 1 juli mogen recepties/diners tot maximum 100 personen en vanaf 30 juli tot 250 personen. Opnieuw: zelfde horecaregels.

    Dansen… 1 september

    We lezen vanaf 1 september bij de overheid “zonder beperkingen” maar ook “volgens de regels van de horeca”.

    Horeca Vlaanderen publiceerde: “Indien woensdag 1 september 7 op 10 volwassenen volledig gevaccineerd zijn, er een gunstige trend in hospitalisaties merkbaar en minder dan 500 COVID-bedden op intensieve zorg bezet zijn, is het doel alle maatregelen terug te schroeven en terug te kunnen ondernemen zonder beperkingen.”

    Met de horecasector gaan we er van uit dat een dansfeest vanaf 1 september zal kunnen. Vaccineren is de sleutel. Overtuig uw twijfelende naasten zodat ons sociaal leven kan hervatten.

    Hou er aub rekening mee dat zeker tot 1 september :

    – strenge maatregelen aan tafel

    – de cijfers positief moeten blijven

    – dansen normaal niet gaat toegelaten zijn

    – mondmaskers

    – vroeger beëindigen van uw feest

     

    Maar laten we toch positief denken en er iets prachtigs van alen

 

Wat met uw reservatie? 

Jammer genoeg hebben wij ook geen glazen bol en weten wij ook niets wat er nog gaat komen.
Wij beseffen ook hoe moeilijk deze periode is/was voor iedereen, en dat mooie plannen in duigen zijn gevallen! Maar de toekomst is voor huwelijken weer beter. 
Dit impliceert dat we vanaf 24/6/2020  GEEN huwelijken meer GRATIS verplaatsen/annuleren die plaatsvinden vanaf augustus – tenzij er een nieuwe algemene lockdown zou komen.
Dit alles conform onze verkoopsvoorwaarden-zie ook artikel 5 & 10, ook voor eventuele annulaties
Of kort samengevat :

Annulaties zijn comform onze verkoopsvoorwaarden, maar met alle omboekingen alsook talrijke prijswijzigingen kunnen we dit onmogelijk aan de toen geldende prijzen.

Er zijn 3 mogelijkheden voor mensen die nu hun datum omboeken naar 2021 & 2022  :

  • Of u behoudt uw huidige formule (ook tijd en prijs) en betaald 125 euro extra – als administratiekost.
  • Of we veranderen uw reservatie en dit aan de huidige voorwaarden & prijzen van dezelfde formule (zie prijslijst) en betaald u nu enkel het supplement
  • of u betaald het nu volledige openstaande bedrag – en behoudt u alle prijzen en voorwaarden.
Voor reservaties die verplaatst worden naar 2023 vraag uw prijsaanpassing.
Wees echter gerust, we maken er een nog mooier feest van!
En intussen

 

COVID-19 verplicht ons jammer genoeg onze verkoopsvoorwaarden licht aan te passen met volgende tekst :

Indien klanten de COVID-19 voorwaarden niet respecteren volgens de algemene veiligheidsvoorschriften, en dit zonder beperking, kunnen wij  onder geen beding hiervoor verantwoordelijk worden geacht. Eventuele sancties die hieruit zouden voortvloeien zullen aan de klant volledig worden doorgerekend. Deze dienen betaald te worden voor aflevering van de foto’s.

Dank voor uw begrip.

 

WoW graphics – NIEUW grafisch ontwerp bewerking foto’s

bewerking van uw foto's en ontwerp van uw publicaties
Onze WoW familie groeit.
Na WoWfoto, WoWvideo, WoWcartoon, is er vanaf nu ook WoW graphics
Na talloze vragen van klanten ontwerpen we vanaf heden in eigen beheer alle ontwerpen. Dit van A tot Z!
Dit voor oa : affiches, flyers, banners, ontwerp voor posts op sociale media, en nog veel meer. Indien zelfs gewenst verzorgen wij ook het drukken!
Alle info op : www.WoWgraphics.be
 

Reserveer tijdig

Reserveer tijdig
Reserveer tijdig
Meer en meer mensen moeten we ontgoochelen door onze overdrukke agenda.
Talloze bekenden stonden reeds voor onze lens, maar ook U willen we er voor!
 
Reserveer daarom tijdig!
Huwelijksdata zijn soms 2 jaar vooraf volgeboekt – maar ook gewone shoots zoals bvb Kerstmis reserveert u best reeds zo vroeg mogelijk.
 
Hopelijk tot binnenkort

Sony Professional

Sony Professional

Met heel veel trots kunnen we u melden dat we vanaf heden erkend SONY PRO fotograaf zijn.     

Dit heeft ook tal van voordelen voor ons, zoals gratis  vervangtoestel in geval van panne;  gratis 2x per jaar sensor cleaning, enz.

Een waardering voor ons werk, maar zo kunnen we ook onze klanten steeds een perfecte service en afwerking bieden onder alle omstandigheden.

its a sony
×

Powered by WhatsApp Chat

× Contacteer ons direct via Whatsapp

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten